مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:322022-02-11سياسي

بانک ها با مردم زلزله زده سی سخت بیشتر همکاری کنند


بانکها باید به قانون پایبند باشند و در زمینه استمهال و امهال با مردم همکاری لازم را داشته باشند و مردم را همراهی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، نماز عبادی سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام مصباح نژاد در محل مسجد جامع امام علی ع شهر سی سخت برگزار شد.

مصباح نژاد در خطبه اول ضمن دعوت مردم به تقوا و دوری از گناه گفت: از مصادیق تقوا حق گویی است از حق باید پیروی کرد حقایق را باید بیان کرد و حقایق را باید عنوان کرد و به مردم خدمات نظام اسلامی و انقلاب اسلامی را یادآور شد، مردم نیازمند حاکم هستند یعنی جامعه به نظم و حکومت نیاز دارد و ولایت الهی و ولایت رهبری لازمه حکومت است، اهل ایمان و جامعه ایمانی قله آن علی (ع) و ائمه معصوم است کسانی که به خدا ایمان ندارند در ظلمت و تاریکی هستند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ما را از طاغوتیان  و شیاطین نجات داد این پیروزی ثابت قدم خواهد ماند دشمن ما حربه های متفاوتی علیه این انقلاب شروع و انجام داد اما این انقلاب چون جلوه ای از ولایت الهی است پایدار و بالنده است.

مصباح نژاد به میلاد امام علی(ع) و روز پدر و آغاز ایام البیض اشاره و به جوانان توصیه کرد این فرصتها را مغتنم بشمارید و فرصتهای خودسازی و عبادت را در این ماه از دست ندهید و نهایت بهره را در این ماه از عبادت و اعتکاف داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها با مردم زلزله زده سی سخت بیشتر همکاری کنند

بانک ها با مردم زلزله زده سی سخت بیشتر همکاری کنند