مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:422022-02-11سياسي

بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم می شود


امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به افتخارات انقلاب اسلامی، گفت: بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم ایران می شود.

- ، حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد جامع اسلام آبادغرب برگزار شد با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: 22 بهمن شب قدر انقلاب است چرا که گفته می شود شب قدر شب تعیین سرنوشت انسان است و به واسطه انقلاب اسلامی نیز سرنوشت ملت ایران از یک سمت و سوی شیطانی به سمت خوبی تغییر کرد.

وی افزود: فناوری های نوین علمی، قدرت برتر نظامی، دستاوردهای دارویی و درمانی، دستاوردهای حوزه نفت و گاز و تولیدات وابسته و صنایع و کارخانجات، معادن و ذخایر طبیعی، صنایع هوافضا، صنایع و تجهیزات دریایی و مخابراتی، زیرساخت های آب، برق، گاز و جاده و حمل و نقل جاده ای و ریلی، سدسازی، برق و الکترونیک، مبادلات خارجی و روابط بین الملل، نفوذ منطقه ای، انتخابات گسترده، اعتماد به نفس و عزت، امنیت، ارتقای معنویت و رفتارهای مذهبی بخشی از فهرست دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ایران است.

امام جمعه اسلام آباد غرب تصریح کرد: باید افتخاراتی را که ذیل هر کدام آن فهرست بلند بالایی وجود دارد فریاد بزنیم تا همگان بدانند و ما آمارهای بسیار متنوعی برای گفتن داریم و گفتن این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم می شود

بیان دست آوردهای انقلاب اسلامی مانع ناامیدی مردم می شود