مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-11سياسي

امام جمعه کوار: مطالبات به حق مردم، موجب موج سواری و سوءاستفاده دشمن نشود


خطیب جمعه کوار با تاکید بر اینکه مطالبات به حق مردم، موجب موج سواری و سوءاستفاده دشمن نشود، گفت: راه علاج ضعف ها، مسئولیت پذیری ،غفلت نکردن از اصول، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوار، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرکوار با بیان اینکه امام زمان باوری و امام زمان یاوری، حرکت در مسیر تقوای الهی است گفت: باور امام زمان تقوای اعتقادی است و یاری امام زمان تقوای عملی و اخلاقی است.

خطیب جمعه کوار ادامه داد: از برنامه های دینی امامان گشاده رویی و خیرخواهی و مهربانی با مؤمنان است؛ بنابراین یاری امام زمان این است که نسبت به خانواده همسایه و مردم خیرخواهی و مهربانی داشته باشیم حجت الاسلام گشول افزود: انقلاب اسلامی و برکات معنوی و خدمات فرهنگی و علمی و صنعتی و تولیدی و اجتماعی آن درحقیقت زمینه سازی برای ظهور امام زمان و حکومت جهانی آن حضرت است.

 وی اظهار داشت: یاد امام زمان، کارهای عام المنفعه به نام آن حضرت، نشر معارف آن حضرت و توجه خاص به نیمه شعبان و توسعه مراکز دینی و حوزه های علمیه و مراکز پژوهشی مهدویت بعد از انقلاب بسیار چشمگیر و فراوان است.

امام جمعه کوار با تبریک آغاز چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب بر امام زمان، رهبر عزیز و ملت شریف ایران و همه ملت های آزاده جهان افزود: در گام دوم و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کوار: مطالبات به حق مردم، موجب موج سواری و سوءاستفاده دشمن نشود

امام جمعه کوار: مطالبات به حق مردم، موجب موج سواری و سوءاستفاده دشمن نشود