مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 17:072022-02-11سياسي

مهمترین دستاورد انقلاب مردم ایران استقرار حکومت اسلامی است


استقرار حکومت اسلامی و مبنا قرار گرفتن احکام خدا که از آرزوهای دیرینه تمام انبیا و اولیا بوده است؛ مهمترین دستاورد نظام اسلامی و انقلاب شکوهمند مردم ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین محسن صبوری فیروزآبادی امام جمعه شهرستان کهک در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان که با حضور اقشار مختلف مردم، در مسجد جامع کهک برگزار شد؛ در ادامه مباحث مربوط به پیرامون ادله ولایت فقیه با استناد به آیات و روایاتی که محافظت از کیان اسلامی را لازم می شمرد، گفت: بر اساس این آیات و روایات محافظت از کیان اسلام و تشیع در هر زمانی بر همه مسلمانان واجب است.

وی افزود: حال سوال این است که آیا محافظت از کیان اسلام و تشیع بدون وجود یک سیستم حکومتی منسجم و دستگاه نظامی قوی امکانپذیر است؟ و همین مسئله دفاع از حرم و مقابله با نقشه های شوم گروه های تکفیری در  چندساله اخیر نشان داد که اگر حکومت اسلامی در ایران برقرار نبود، امکان دفاع از کیان مسلمین و مستضعفین به هیچ وجه وجود نداشت .

صبوری فیروزآبادی تصریح کرد: آیات و روایات به دلالت التزامی دلالت دارند بر لزوم تشکیل حکومت اسلامی مقتدر و توانمند در دفاع از کیان اسلام و تشیع.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستاورد انقلاب مردم ایران استقرار حکومت اسلامی است

مهمترین دستاورد انقلاب مردم ایران استقرار حکومت اسلامی است