مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 18:422022-02-11ورزشي

دهکده ورزشی نظیر دهکده المپیک در فارس ساخته می شود


فارس پیشانی ورزش قهرمانی در کشور است که از این رو طی چهار سال آینده مجموعه کامل ورزشی در فارس ایجاد و به بهره برداری می رسد.

- ، سید حمید سجادی عصر جمعه در آیین اختتامیه سی امین دوره مسابقات جهانی بدمینتون بیان کرد: هم افزایی میان دستگاه های مختلف در استان فارس موجب شد سی امین دوره مسابقات بدمینتون فجر به خوبی در شیراز برگزار شود.

وی اضافه کرد: حضور مدیران ارشد استان در این مسابقات نشان دهنده آن است که پیوند عمیقی میان دولت و مجلس و کارگزاران انقلاب وجود دارد وزیر ورزش و جوانان با خاطرنشان ساختن این موضوع که فدراسیون بدمینتون یکی از موفقترین فدراسیون های ورزشی در کشور است عنوان کرد: نظمی که در برگزاری مسابقات فجر وجود دارد زبانزد تمامی فدراسیون های کشور بوده و استمرار برگزاری این مسابقات می تواند جایگاه ایران را در جهان بهبود دهد.

او ادامه داد: امیداست میزبانی شایسته فارس همچنان ادامه داشته باشد و موجب رونق و پایدار این ورزش در کشور شود لازم به ذکر است که فارس همواره بر تارک ورزش کشور درخشیده و پیشانی ورزش قهرمانی کشور است.

سجادی ادامه داد: استان فارس در مسابقات جهانی کشتی، المپیک و بازهای آسیایی نماینده نماینده هایی داشت که برای استان و کشور افتخار آفرینی کرده و مدال های رنگارنگی به ارمغان آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده ورزشی نظیر دهکده المپیک در فارس ساخته می شود

دهکده ورزشی نظیر دهکده المپیک در فارس ساخته می شود