مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 19:222022-02-11ورزشي

ساخت دهکده المپیک در استان فارس/ استان فارس پیشانی ورزش کشور است


امیدواریم با همفکری و اهتمام ویژه بتوانیم یک دهکده المپیک در شأن استان و مدال های المپیک و بازی های آسیایی فارس احداث کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه سی امین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر که در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار شد،  گفت: با افتخار، عزت و شعور نام می برم از موفق ترین فدراسیون جمهوری اسلامی ایران که توانسته برنامه منظم این بازی ها در یک مقطع زمانی مبارکی همچون دهه فجر، از 18 الی 22 بهمن ماه برگزار کند.

سجادی ادامه داد: استقامت، پایداری و نظم در برگزاری این مسابقه نشان برتری است که استان فارس در برگزاری و تقبل میزبانی این رویداد بین المللی دارد.

استان فارس  پیشانی ورزش کشور است وی به میزبانی شایسته استان فارس اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم این میزبانی همچنان استقرار داشته باشد،  زیرا استان فارس میزبان میهمانان خارجی شرکت کننده در این دوره از رقابت ها است و همواره در ورزش کشور می درخشد و پیشانی ورزش کشور بوده است.

وزیر ورزش و جوانان، استان فارس را جزء بهترین های ورزشکاران در تیم های ملی و کاروان ها در بخش بانوان و آقایان برشمرد و ادامه داد: همواره نام آوران استان فارس باعث افتخار و چشم و چراغ ورزش کشور همچنین در عرصه بین الملل بوده اند و نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دهکده المپیک در استان فارس/ استان فارس پیشانی ورزش کشور است

ساخت دهکده المپیک در استان فارس/ استان فارس پیشانی ورزش کشور است