مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 19:322022-02-11فرهنگي

آغاز پرواز سیمرغ های فیلم فجر


اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر با حدود 20 دقیقه تاخیر از زمان اعلام شده ( 18:30) ، با پخش سرود و قرائت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد.

- اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر با حدود 20 دقیقه تاخیر از زمان اعلام شده ( 18:30) ، با پخش سرود و قرائت آیاتی چند از قرآن کریم آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از بخش ویدئویی حاوی تصاویری از اتفاقات اوایل انقلاب و با مضمون وحدت کلمه در راه پیروزی انقلاب اسلامی در چهل و سومین سالروز جشن انقلاب، محمد سلوکی که اجرای این مراسم را برعهده دارد در جایگاه حاضر شد و سپس ویدئویی از خلاصه روزهای برگزاری چهلمین دوره این رویداد به نمایش گذاشته شد.

در این مراسم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، علی نصیریان، بهرام رادان، پژمان جمشیدی، مجید برزگر، امین حیایی، هادی حجازی فر، حبیب الله والی نژاد، نوید محمدزاده، فرشته حسینی و .

حضور دارند.

در بخش ابتدایی مراسم، دبیر چهلمین جشنوراه فیلم فجر با حضور در جایگاه، درابتدای صحبت خود ضمن تشکر از حضور میهمانان در این رویداد و گرامی داشت یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی و میلاد امام جواد (ع) بیان کرد: سینمای ایران در دوسال گذشته از ویروس کرونا آسیب دید و عزیزانی را از دست داد یاد آنها گرامی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پرواز سیمرغ های فیلم فجر

آغاز پرواز سیمرغ های فیلم فجر