مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 19:372022-02-11سياسي

جوانان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت ها هستند


رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، نیاز است تا جوانان در حوزه جهاد تبیین به پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی کمک و در مقابل جنگ ترکیبی دشمن ایستادگی کنند و سرباز جهاد تببین شوند.

- سید هادی انوری، رییس سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در آستانه سومین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب هستیم، بیانیه ای که در آن به خوبی به ظرفیت های انقلاب اسلامی از سال 1357 تا 1397 اشاره و دستاوردها و ظرفیت های انقلاب اسلامی در آن تبیین شده است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، پیش برندگی انقلاب اسلامی را در عرصه های مختلف سیاسی، عمرانی، فرهنگی، عدالت، معنویت و اخلاق تبیین کرده اند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی توانسته به عنوان یک نماد قدرت، افتخار، ایستادگی در برابر قلدران و مستکبران مطرح شود و در شرایط فعلی نیز یک الگوی تمام عیار در منطقه و جهان است.

با جدیت در حال گام برداشتن به سمت تمدن اسلامی هستیم انوری با بیان اینکه هر کدام از موارد پیش برندگی انقلاب اسلامی ساعت ها جای بحث دارد، توضیح داد: اگر قرار باشد برای هر کدام از این موارد زمینه ای فراهم شود تا کارشناسان به طور جداگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت ها هستند

جوانان سربازان اصلی جهاد تبیین در جنگ روایت ها هستند