مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 20:122022-02-11سياسي

خطیب جمعه بیرجند: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است


جهاد تبیین و روشنگری در برابر امپراطوری رسانه ای دشمنان قسم خورده واجب فوری و اعلام جهاد عمومی توسط مقام معظم رهبری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام محسن مشرفی در خطبه های نماز جمعه بیرجند که پس از راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در مسجد جامع المهدی (عج) برگزار شد، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است که هم باید دفاع کنیم و هم وقتی دشمن تهاجم می کند به صورت های مختلف ما هم تهاجم کنیم زیرا تهاجم دشمن به شکل ترکیبی است.

وی گفت: برای تحقق جهاد تبیین در درجه اول متولیان رسانه ها و فضای مجازی و مطبوعات باید دست به کار شوند و در وهله دوم هر کسی که مرکز یا منبری دارد، اهل فکر، کار و اقدام به خصوص مسوولان در این خصوص مسوولیت دارند.

خطیب جمعه بیرجند تصریح کرد: دشمن در این سال ها تلاش کرده با شیوه های مختلف به خانه اول برگردد اما با هر بار تلاش مفتضحانه او با همت و هوشیاری و حضور در صحنه مردم و رهبری امامین انقلاب، قصد شیاطین به سنگ خورده است.

وی افزود: دشمنان انسانیت از ملت غیور ایران ناراحت هستند لذا صف آرایی کردند و دست به تهاجم ترکیبی همه جانبه در سال های اخیر در صحنه اقتصادی، سیاسی و دیپلماسی زدند که دیکتاتوری رسانه ای را به سایر دیکتاتوری های خود افزودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب جمعه بیرجند: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است

خطیب جمعه بیرجند: جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است