مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 21:122022-02-11اقتصادي

وام مسکن روستایی تا سقف 200 میلیون تومان در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت


معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن کشور گفت: تسهیلات وام مسکن روستایی به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در بازدید از طرح های مسکن شهری نشاط شیراز بر لزوم تامین مسکن به عنوان سرپناه مطمین و پایدار خانوار های شهری و روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: پرداخت تسهیلات وام مسکن روستایی به مبلغ 200 میلیون تومان با بازپرداخت 20 ساله در دستور کار قرار دارد.

 باقرپور در این برنامه بازدید که با حضور عطا الله زمانی مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس، معاونان و مدیران بنیاد مسکن انجام گرفت با اشاره به اینکه افزایش وام ساخت مسکن روستایی از صد میلیون به 200 میلیون تومان در جلسه شورای عالی مسکن مطرح شده است افزود: رییس جمهوری با این افزایش وام موافقت کردند و پیشنهاد سود 5 درصد برای اعطای این تسهیلات در نظرگرفته شده است.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: شورای پول و اعتبار برای پرداخت وام ساخت مسکن در حال بررسی موضوع است تا بانک مرکزی آن را با کمترین سود ممکن به بانک های عامل ابلاغ کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن روستایی تا سقف 200 میلیون تومان در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت

وام مسکن روستایی تا سقف 200 میلیون تومان در دستور کار بنیاد مسکن قرار گرفت