مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 21:322022-02-11سياسي

ساحل نشینان خلیج فارس دنیای مجازی را تسخیر کردند/ #بهمن_تماشایی ترند یک دنیا شد


معاون فضای مجازی سپاه هرمزگان از افتخار آفرینی فعالان فضای مجازی هرمزگان، همگام با سایر افسران جنگ نرم کشور در انتشار رسانه ای جشن باشکوه 22 بهمن روز جاری در پلتفرم های مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن پیروی منش، معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با بیان این خبر اظهار کرد: کاربرای فضای مجازی استان هرمزگان با اقدامی ارزشمند توانستند به همراه سایر فعالان این عرصه در سطح کشور #بهمن_تماشایی را ترند نخست توییر جهانی کنند.

پیروی منش افزود: افسران جنگ نرم استان هرمزگان نیز با #ساحل_نشینان_دلیر به عنوان هشتگ پشتیبان در این اقدام موثر نقش آفرینی کردند.

وی با باین اینکه عظمت شبکه بسیج در همین کارزارها مشخص می شود، تصریح کرد: همزمان با سالروز 22 بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی حجم و سرعت تولید محتوا در فضای مجازی توسط کاربران ایران و خارج از کشور درباره راهپیمایی امروز و سالروز پیروزی انقلاب این موضوع را به داغ ترین عنوان فضای مجازی در دنیا تبدیل کرد.

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) ابراز کرد: امروز به برکت فعالیت گسترده در فضای مجازی، مردم تمام جهان از حماسه آفرینی ملت ایران در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب اسلامی آگاه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساحل نشینان خلیج فارس دنیای مجازی را تسخیر کردند/ #بهمن_تماشایی ترند یک دنیا شد

ساحل نشینان خلیج فارس دنیای مجازی را تسخیر کردند/ #بهمن_تماشایی ترند یک دنیا شد