مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 بهمن 1400 ساعت 22:172022-02-11ورزشي

رفع سریع ایرادات ورزشگاه پارس/امکانات فارس باید در حد افتخاراتش باشد


وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عیوب متعدد ورزشگاه پارس شیراز، تاکید کرد که باید به سمتی حرکت کنیم که همه عیوب آن در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود.

- ایسنا/فارس وزیر ورزش و جوانان با اشاره به عیوب متعدد ورزشگاه پارس شیراز، تاکید کرد که باید به سمتی حرکت کنیم که همه عیوب آن در کوتاهترین زمان ممکن رفع شود.

سید حمید سجادی جمعه 22 بهمن در حاشیه سفر به شیراز و بازدید از امکانات ورزشی در این شهر، گفت: ورزشگاه 50 هزار نفری پارس سال 96 افتتاح شده اما متاسفانه به بهره برداری نرسیده است.

او گفت: براساس گزارش ها، تنها چند بازی لیگ یک و دو در ورزشگاه پارس برگزار شده و پس از آن امکان میزبانی فراهم نشده است.

سجادی با بیان اینکه ورزشگاه های شیراز، سرمایه های عظیمی است که بلااستفاده مانده، گفت: ورزشگاه پارس یک سازه ارزشمند و بسیار زیباست که باید معایب آن در کوتاهترین زمان برطرف شود.

او خاطرنشان کرد: آقای دکتر صفرپور گفته اند که هفتاد نقص برای این ورزشگاه لیست شده که باید برطرف شود، یکی از این ایرادها که در بازدید مشاهده کردیم، نشست بخشی از پیست تارتان بود.

سجادی با اشاره به اینکه نشست پیست تارتان، آن را از نظر فنی غیراستاندارد و غیرقابل استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: این نشست البته به زمین چمن نرسیده است اما باید به شکل کامل بررسی و مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع سریع ایرادات ورزشگاه پارس/امکانات فارس باید در حد افتخاراتش باشد

رفع سریع ایرادات ورزشگاه پارس/امکانات فارس باید در حد افتخاراتش باشد