مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 00:572022-02-11اقتصادي

جهاد دانشگاهی در الگودهی علمی و فناورانه پیشرو باشد


جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی در حوزه علم و تولید محصولات پژوهشی باید نقش پیشتاز و ممتازی را ایفا کند.

- ایسنا/اردبیل رییس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی در حوزه علم و تولید محصولات پژوهشی باید نقش پیشتاز و ممتازی را ایفا کند.

سیدحمیدرضا طیبی در سفر به اردبیل و در جمع کارکنان جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار کرد: سند چشم انداز جهاد دانشگاهی برای افق 1404 تدوین شده که در این سند برنامه های راهبردی و سهم جهاد دانشگاهی در پیشبرد اهداف علمی و شاخص های توسعه ای مشخص و مدون شده است.

وی با اشاره به اینکه همه واحدهای جهاد دانشگاهی در کشور باید با تمام ظرفیت ها و مزیت های استانی فعال بوده و در راستای اعتلای وجهه علمی و فناورانه این نهاد انقلابی گام بردارند، خاطرنشان کرد: در سفری که چند سال گذشته به اردبیل داشتم این استان از کمترین امکانات برخوردار بود اما امسال با تلاش مسئولان استانی جهاد شاهد رشد کمی و کیفی این نهاد علمی، آموزشی و جهادی در اردبیل هستیم.

عضو شورای انقلاب فرهنگی دستاوردهای جهاد دانشگاهی را در همه ابعاد مهم و تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: در جهاد دانشگاهی اهداف علمی و فناورانه را در توسعه فن آوری و اقتصاد دانش بنیان پیگیری می کنیم که در اردبیل نیز شاهد این تلاش های همکاران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در الگودهی علمی و فناورانه پیشرو باشد

جهاد دانشگاهی در الگودهی علمی و فناورانه پیشرو باشد