مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 02:122022-02-11اقتصادي

تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن جهت ادامه فعالیت اصناف


مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: درحال حاضر تزریق دوز سوم واکسن نیز جهت ادامه فعالیت  اصناف مورد تاکید قرار گرفته است و طبق این طرح، نظارت بر عهده اتحادیه های صنفی بوده و ما نیز به عنوان ناظر در عرصه حضور خواهیم داشت.

-   امیر دلداری در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت فعالیت واحدهای صنفی در مشهد در پی شیوع مجدد بیماری کرونا اظهار کرد: بر اساس دستورالعملی که از ستاد استانی کرونا به دست ما رسیده تالارهای پذیرایی به مدت دوهفته تعطیل شده و تمام رستوران و کافی شاپ ها در این بازه زمانی باید به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

وی افزود: از اوایل دی ماه سال جاری، طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در جهت مبارزه با این ویروس تدوین شده است که طبق این طرح تمام واحدهای صنفی و پرسنل آن ها باید هر دو دوز واکسن را دریافت کرده و واکسینه شده باشند.

در پی تشدید شیوع سویه جدید ویروس کرونا موسوم به اومیکرون در مشهد و در راستای برنامه ریزی جهت تشدید نظارت ها بر اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در مشاغل صنفی و جهت اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، نظارت ها بر انجام واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی خدمت دهندگان در مشاغل صنفی و اعمال ممنوعیت فعالیت خدمت دهندگانی که حداقل دو نوبت واکسیناسیون را انجام نداده اند، با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن جهت ادامه فعالیت اصناف

تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن جهت ادامه فعالیت اصناف