مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 03:522022-02-12سياسي

محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران


همزمان با شیوع سویه امیکرون معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران جدیدترین محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی استان را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید احمد خادم در گفتگو با ایسنا، با اشاره به محدودیت های کرونا در مراکز نگهداری شبانه روزی اظهار کرد: با عنایت به همه گیری سویه اٌمیکرون کرونا و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح ادارات و شهرستان های استان نسبت به رعایت آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده یادآور شد: در ابتدا بخشنامه و شیوه نامه های ارسالی از کمیته پیشگیری از بیماری های واگیر سازمان بهزیستی کشور، استانداری و.

به شهرستان ها و مراکز تحت پوشش ارسال شد.

به گفته معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران، براساس این شیوه نامه استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، ضدعفونی کردن فضا های عمومی و رعایت کامل شیوه های بهداشتی از جمله موارد بوده است همچنین نسبت به برگزاری جلسات و گردهمایی به صورت مجازی و در مواقع ضرورت با حضور حداقل تعداد افراد و رعایت کامل شیوه های بهداشتی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه کنترل کارت واکسیناسیون کارکنان، مراجعان و پیگیری انجام واکسیناسیون دوز تقویتی کارکنان و گروه های هدف از دیگر موارد بخشنامه بوده است، گفت: 7713 نفر مقیم و 2607 نفر پرسنل (در مجموع 10 هزار و 320 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران

محدودیت های کرونایی در مراکز بهزیستی تهران