مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 07:122022-02-12ورزشي

طلسم انتخابات فدراسیون بسکتبال امسال نمی شکند/ «تیراندازی» روی هوا


انتخابات بسکتبال در حالی پاشنه آشیل این رشته شده که وزارت ورزش تا پایان سال برنامه ای برای انتخابات ندارد و همین مسئله برگزاری سروقت انتخابات تیراندازی را هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از لغو انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان (11 دی ماه)، دوره جدید انتخابات فدراسیون های ورزشی بر اساس اساسنامه جدید از 13 دی ماه بابرگزاری مجمع کوهنوردی و صعودهای ورزشی از سر گرفته شد.

بعد از آن، انتخابات بوکس، شنا، شیرجه و واترپلو، تکواندو، کبدی، اسکیت و حتی نابینایان و کم بینایان که یک بار برگزاری آن لغو شده بود، به سرانجام رسید.

در این میان اما سوزنِ لغو روی انتخابات بسکتبال گیر کرده است طوریکه تا به امروز با وجود تعیین سه زمان (19دی ماه، 6 بهمن ماه، 20 بهمن ماه) هنوز شرایط برای تشکیل مجمع انتخاباتی این رشته فراهم نشده است! این در حالی است که گویا قرار نیست وزارت ورزش تا پایان سال زمان دوباره ای برای برگزاری انتخابات بسکتبال تعیین کند، البته این وزارتخانه برگزاری چند مجمع طی هفته های آینده را در برنامه دارد اما به صورت فوق العاده نه انتخاباتی و این یعنی موکول شدن انتخابات بسکتبال به سال آینده! البته در میان مجامع فوق العاده برای برخی فدراسیون ها و تا پیش از پایان سال، انجام انتخابات فدراسیون تیرانداز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلسم انتخابات فدراسیون بسکتبال امسال نمی شکند/ «تیراندازی» روی هوا

طلسم انتخابات فدراسیون بسکتبال امسال نمی شکند/ «تیراندازی» روی هوا