مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 08:472022-02-12سياسي

توانمندی های صنعتی فناوری نانو کشور معرفی می شود


ستاد نانو قصد دارد تا با برگزاری رویدادی با عنوان تریبون نانو و صنعت 1400 اقدام به معرفی توانمندی های صنعتی این فناوری در کشور کند.

- ستاد نانو قصد دارد تا با برگزاری رویدادی با عنوان "تریبون نانو و صنعت 1400" اقدام به معرفی توانمندی های صنعتی این فناوری در کشور کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، رویداد تریبون نانو و صنعت 1400 با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران در حوزه های مختلف صنعتی به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت های فناوری نانویی در هفته نخست اسفندماه سال جاری، به صورت آنلاین برگزار می شود.

این رویداد صنعتی و نانوفناورانه، به مدت 50 ساعت در 6 روز متوالی از شنبه 30 بهمن ماه تا پنج شنبه 5 اسفند و با ارائه بیش از 62 تن از مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه های مختلف صنعتی برگزار خواهد شد.

به نقل از ستاد نانو، معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت های فناور نانو در صنایع مختلف، معرفی برنامه های توسعه صنعتی، سیاست ها و الگوهای حمایتی ستاد فناوری نانو، تبیین فرصت های اقتصادی و تجاری و کاربردهای صنعتی فناوری نانو برای صنایع کشور، تبیین چالش ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت ها، سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی های صنعتی فناوری نانو کشور معرفی می شود

توانمندی های صنعتی فناوری نانو کشور معرفی می شود