مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-12پزشكي

افزایش شهرهای قرمز کرونایی در چهارمحال و بختیاری


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در چهارمحال و بختیاری، گفت: در حال حاضر شهرستان های شهرکرد، - بروجن، فارسان، اردل، سامان، بن و کیار در وضعیت قرمز، شهرستان های لردگان و کوهرنگ در وضعیت نارنجی و شهرستان خانمیرزا در وضعیت زرد قرار دارد.

علی احمدی در تشریح آخرین وضعیت شیوع کرونا در چهارمحال وبختیاری، اظهار کرد: هم اکنون 208 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و تحت مراقبت هستند، همچنین 14 بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتا بد در بخش های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان بستری شده اند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با تاکید بر اینکه عادی انگاری و واکسن گریزی از عوامل گسترش بیماری کرونا محسوب می شود، عنوان کرد: در حال حاضر شاهد جهش مراجعات سرپایی مشکوک به ویروس کرونا در استان هستیم که این مسئله زنگ خطری برای آغاز پیک ششم کرونا است.

وی در خصوص آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی در چهارمحال و بختیاری، گفت: در حال حاضر شهرستان های شهرکرد، بروجن، فارسان، اردل، سامان، بن و کیار در وضعیت قرمز، شهرستان های لردگان و کوهرنگ در وضعیت نارنجی و شهرستان خانمیرزا در وضعیت زرد قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهرهای قرمز کرونایی در چهارمحال و بختیاری

افزایش شهرهای قرمز کرونایی در چهارمحال و بختیاری