مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:422022-02-12اقتصادي

اتاق شیشه ای موتورایز سایه روشن محصولی ایده آل برای لذت بردن از تمام فصول


اتاق شیشه ای سایه روشن انتخابی فوق العاده برای کسانی که می خواهند از نور و چشم انداز طبیعی در طول سال بهرمند شوند، قابل استفاده در سردترین یا گرمترین آب و هوا.

- به طور کلی سیستم اتاق شیشه ای متحرک را می توان به سه قسمت اصلی تقسیم کرد: پارچه سقف متحرک: غشاء تاشو مورد استفاده در این نوع سقف ها که به پارچه پی وی سی مشهور است در واقع الیاف مقاوم پلی استری هستند که در لایه مرکزی غشاء به صورت تار و پود بهم بافته شده اند و برای محافظت از این الیاف در برابر اشعه uv و سایر شرایط جوی از هر دو سمت از دو لایه غشاء PVC استفاده شده است.

که شرکت سایه روشن برای سقف های متحرک خود از غشاء پی وی سی شرکت مهلر آلمان یا فراری فرانسه استفاده می کند که این غشاءها دارای 5 سال گارانتی می باشند و طول عمر مفید آنها 40 سال می باشد و از دمای منفی 30 درجه تا مثبت 70 درجه را تحمل می کنند.

موتور سقف وپنجره های برقی متحرک: نوع موتورهای بکار رفته در سقف ها و شیشه های متحرک از نوع موتور توبولار می باشد.

پیشنهاد اول سایه روشن موتورهای بکر آلمان هست که این موتورها در خود آلمان تولید می شود واز نظر مهندسین ما کیفیت و ویژگی های کارکردی بی نظیری دارند.

بعد از بکر موتورهای سامفی فرانسه هستند که برند معتبر جهانی است و در نهایت موتورهای سایه روشن که توسط تیم فنی و مهندسی ما طراحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق شیشه ای موتورایز سایه روشن محصولی ایده آل برای لذت بردن از تمام فصول

اتاق شیشه ای موتورایز سایه روشن محصولی ایده آل برای لذت بردن از تمام فصول