مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-12سياسي

آنچه جمهوری اسلامی به ایران داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: درخصوص جهش ها و دستاورد های مهم و متنوع ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف که هیچ انسان منصفی نمی تواند از تأیید آن ها خودداری کند گزارش .

- درخصوص جهش ها و دستاورد های مهم و متنوع ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف که هیچ انسان منصفی نمی تواند از تأیید آن ها خودداری کند گزارش و سخن کم بیان نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباس شمسعلی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز روزنامه کیهان نوشت: درخصوص جهش ها و دستاورد های مهم و متنوع ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف که هیچ انسان منصفی نمی تواند از تأیید آن ها خودداری کند گزارش و سخن کم بیان نشده است هرچند نیاز به تبیین درست، جذاب و امروزی این دستاورد ها برای نسل نوجوان و جوان که تصوری از قبل از انقلاب ندارند یا کسانی که آن دوران را فراموش کرده و یا تحت تأثیر تبلیغات پرحجم دشمن در رسانه های تصویری، مکتوب و مجازی تحلیل و قضاوت صحیح را از دست داده اند، بسیار لازم و ضروری است.

هدف این نوشتار البته پرداختن جزء به جزء به این دستاورد ها نیست، اما به جاست که ضمن پاسخ به یک نمونه از فریب های مطرح شده برای به انحراف کشاندن اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه جمهوری اسلامی به ایران داد

آنچه جمهوری اسلامی به ایران داد