مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 09:572022-02-12دانش

رویداد «تریبون نانو و صنعت 1400» به صورت آنلاین برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، رویداد تریبون نانو و صنعت 1400 با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران در حوزه های مختلف صنعتی به شرکت ها، - رویداد تریبون نانو و صنعت 1400 به صورت آنلاین برگزار می شود رویداد تریبون نانو و صنعت 1400 با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران در حوزه های مختلف صنعتی در هفته نخست اسفندماه سال جاری، به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در راستای ترویج صنعتی فناوری نانو، رویداد تریبون نانو و صنعت 1400 با هدف معرفی توانمندی های فناوری نانو ایران در حوزه های مختلف صنعتی به شرکت ها، سازمان ها، جامعه صنعتی کشور و فعالان این حوزه با حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و همکاری شرکت های فناوری نانویی در هفته نخست اسفندماه سال جاری، به صورت آنلاین برگزار می شود.

این رویداد صنعتی و نانوفناورانه، به مدت 50 ساعت در 6 روز متوالی از شنبه 30 بهمن ماه تا پنج شنبه 5 اسفند و با ارائه بیش از 62 تن از مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه های مختلف صنعتی برگزار خواهد شد.

به نقل از ستاد نانو، معرفی محصولات، تجهیزات و شرکت های فناور نانو در صنایع مختلف، معرفی برنامه های توسعه صنعتی، سیاست ها و الگو های حمایتی ستاد فناوری نانو، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «تریبون نانو و صنعت 1400» به صورت آنلاین برگزار می شود

رویداد «تریبون نانو و صنعت 1400» به صورت آنلاین برگزار می شود