مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:122022-02-12اقتصادي

صدور تخلف صنفی به ارزش بیش از 5910 میلیارد ریال در آذربایجان غربی


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از انجام بیش از135 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی طی سال جاری در استان خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از انجام بیش از135 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی طی سال جاری در استان خبرداد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا گفت: از ابتدای سال جاری تا 19 بهمن، 135 هزار و 984 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است که این تعداد بازرسی بدون احتساب عملکرد واحد بازرسی اصناف می باشد.

وی افزود: طی بازرسی های انجام شده از ابتدای سال جاری 9330 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 5910 میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.

مرندی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده 1651 مورد بازرسی در راستای نظارت بر عملکرد انبار کالاها در استان انجام و 67 فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 153 میلیارد و 509 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور تخلف صنفی به ارزش بیش از 5910 میلیارد ریال در آذربایجان غربی

صدور تخلف صنفی به ارزش بیش از 5910 میلیارد ریال در آذربایجان غربی