مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:222022-02-12بين الملل

پسکوف: کنفرانس مونیخ تبدیل به مجمعی با یک نظر واحد شده است


سخنگوی کرملین با اشاره به مواضع آمریکا و ناتو در سال های گذشته اعلام کرد که کنفرانس امنیتی مونیخ برای مسکو فاقد اهمیت است چرا که بی طرفی خود را از دست داده است.

- به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد که کنفرانس مونیخ هنوز مورد نیاز است اما به دلیل از دست دادن عینیت و بی طرفی اش دیگر جایگاهی برای بحث و گفتگو نیست.

پسکوف در مصاحبه ای به مناسبت سالگرد سخنرانی پوتین در مونیخ، در این باره گفت: گمان نمی کنم که کنفرانس مونیخ به عنوان محلی برای بحث در حال از دست دادن اهمیت خود باشد.

نه.

هنوز هم برای بسیاری جالب و مورد تقاضا است اما در حال از دست دادن مفهوم خود برای ما است، زیرا در حال از دست دادن بی طرفی است.

در حال تبدیل شدن به باشگاهی با یک دیدگاه است.

وی همچنین با اشاره به گسترش مستمر ناتو در سال های پس از هشدار ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در سال 2007 نسبت به فشار به سمت مرزهای کشورش، گفت: اثر انباشته این گسترش افزایش یافته و چرکین شده است و روسیه را - به قول رییس جمهور ما - مجبور کرده است که تا آنجایی که به منافع ملی و امنیتی مربوط می شود، به لبه خطوط قرمز خود برسد.

پوتین در کنفرانس امنیتی مونیخ در آن سال این سوال را مطرح کرده بود که هدف از افزایش سطح تسلیحات و نظامیان ناتو در اروپای شرقی چه کسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسکوف: کنفرانس مونیخ تبدیل به مجمعی با یک نظر واحد شده است

پسکوف: کنفرانس مونیخ تبدیل به مجمعی با یک نظر واحد شده است