مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-12بين الملل

عملیات ارتش ونزوئلا در مرز با کلمبیا


وزیر دفاع ونزوئلا اعلام کرد، در عملیات ارتش در مرز با کلمبیا دست کم 9 تن از اعضای گروه های مسلح غیرقانونی کشته و هشت تن از غیرنظامیان نیز در جریان انفجار مواد منفجره به دست همان گروه ها جان باختند.

- وزیر دفاع ونزوئلا اعلام کرد، در عملیات ارتش در مرز با کلمبیا دست کم 9 تن از اعضای گروه های مسلح "غیرقانونی" کشته و هشت تن از غیرنظامیان نیز در جریان انفجار مواد منفجره به دست همان گروه ها جان باختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پادرینو وزیر دفاع ونزوئلا در نشست خبری گفت، دست کم 13 تن از اعضای گروه های مسلح از کلمبیا در مرز با این کشور دستگیر شده اند.

وی به جزییات غیرنظامیان کشته شده در این انفجار اشار ای نکرده است.

اظهارات پادرینو نخستین گزارش رسمی درباره عملیات ارتش ونزوئلا در ایالت آپوره در سال جاری میلادی است که هم مرز با کلمبیاست.

سازمان های غیردولتی نسبت به درگیری های رو به رشد در این منطقه و کشتارها توسط چریک های ارتش آزادی بخش ملی و مخالفان فارک هشدار داده اند.

وزیر دفاع ونزوئلا ادامه داد، در عملیات ارتش ونزوئلا همچنین 16 اردوگاه متعلق به گروه های مسلح تخریب و 1200 کیلوگرم کوکایین و 800 کیلوگرم ماریجوآنا نیز کشف و ضبط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ارتش ونزوئلا در مرز با کلمبیا

عملیات ارتش ونزوئلا در مرز با کلمبیا