مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-12پزشكي

ابتلاء روزانه بیش از 250 نفر به سویه امیکرون در اهر


میانگین مراجعین سرپایی بیمارستان در شهرستان اهر در روزهای اخیر و با شیوع سویه ی امیکرون با علائم این بیماری روزانه به بیش از 250 نفر رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: میانگین مراجعین سرپایی بیمارستان در شهرستان اهر در روزهای اخیر و با شیوع سویه ی امیکرون با علائم این بیماری روزانه به بیش از 250 نفر رسیده است.

محمد میرزاپور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با احتساب مراجعه ی بیماران به مطب ها و مراکز خصوصی و شیوع گسترده ی سویه ی امیکرون احتمالا بیش از 2000 نفر در اهر به صورت روزانه به این ویروس مبتلا خواهند شد.

وی ادامه داد: از همشهریان عزیز می خواهیم هرگونه سرماخوردگی شامل سرفه، آبریزش بینی، درد و سوزش گلو، علائم گوارشی، تب و سردرد را علائم سویه ی امیکرون دانسته و بلافاصله خود را قرنطینه کنند.

میرزاپور همچنین از مادران باردار، افراد بالای 60 سال، افراد دارای بیماری زمینه ای، بیماران سرطانی تحت شیمی درمانی، بیماران مبتلا به ضعف سیستم ایمنی، افراد مصرف کننده داروهای تضعیف کننده ی سیستم ایمنی، کودکان و تمامی گروه های پرخطر خواست به محض علامت دار شدن به این بیماری بلافاصله به پزشک مراجعه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلاء روزانه بیش از 250 نفر به سویه امیکرون در اهر

ابتلاء روزانه بیش از 250 نفر به سویه امیکرون در اهر