مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-12اقتصادي

230 کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان مرکزی اجرا شد


230 کیلومتر شبکه فیبر نوری از ابتدای امسال تاکنون در استان مرکزی اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه مرکزی علیرضا لطفی اظهار کرد: تاسیس، توسعه و جایگزینی سوییچ تلفن ثابت، اجرای شبکه فیبر نوری، تاسیس و جایگزینی تجهیزات انتقال، اجرای شبکه کابل مسی، توسعه و بهسازی تجهیزات تغذیه نیرو، تاسیس و توسعه پورت دیتا، تاسیس و بهینه سازی سایت همراه اول از جمله طرح هایی است که در این مدت به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: تاسیس و جایگزینی تجهیزات انتقال در 51 مرکز انجام شده و 27 کیلومتر شبکه کابل مسی  انجام شده و ظرفیت سازی شبکه FTTH برای 636 مشترک نیز صورت گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه مرکزی ادامه داد: با تاسیس، توسعه و جایگزینی سوییچ تلفن ثابت، ظرفیت هشت هزار و 142 شماره تلفن ثابت ایجاد و با توسعه تجهیزات فنی در 91 مرکز، ظرفیت واگذاری پنج هزار و 424 پورت دیتا فراهم شده است.

لطفی اظهار داشت: سرقت کابل های مخابراتی، مخابرات را با مشکلاتی مواجه کرده به طوری که هزینه های زیادی را به شرکت تحمیل می کند.

  وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، توسعه و بهسازی تجهیزات تغذیه نیرو در 271 مرکز صورت گرفته و برگردان 2 سایت شبکه تلفن بی سیم روستایی روی شبکه همراه اول از دیگر پروژه های بهره برداری شده در سال جاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان مرکزی اجرا شد

230 کیلومتر شبکه فیبر نوری در استان مرکزی اجرا شد