مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:272022-02-12اجتماعي

تداوم تعطیلی مدارس در شهرهای قرمز کرونایی


با قرمز شدن اکثر شهرهای استان مرکزی با تصمیم ستاد کرونا طی هفته جاری تمامی کلاس های درس در مناطق شهری به صورت غیرحضوری است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اراک؛ در پی شیوع سویه جدید ویروس کرونا و قرمز شدن اکثر شهرهای استان مرکزی با تصمیم ستاد کرونا طی هفته جاری تمامی کلاس های درس در مناطق  شهری به صورت  غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار خواهد شد.

 همچنین کلاس های درس در مناطق  روستایی،کلاس های کارگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای و کارودانش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

  حضور عوامل اجرایی به منظور نظارت بر امر آموزش غیرحضوری در ایام مذکور در مدارس  الزامی است.

  قرمز شدن 11 شهر مرکزی  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس بر اساس آخرین رنگ بندی اعلام شده شمار شهرستان های قرمز استان مرکزی در رنگ بندی کرونا، بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به 11 مورد افزایش یافت.

 اکنون در آخرین گزارش رنگ بندی کرونا اراک، ساوه، دلیجان، محلات، تفرش، فراهان، خنداب، شازند، آشتیان، کمیجان و خمین از توابع استان مرکزی نیز در وضعیت قرمز قرار دارند.

 بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جاری شهرستان وضعیت شهرستان کمیجان نیز قرمز شد و شهرستان زرندیه نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تعطیلی مدارس در شهرهای قرمز کرونایی

تداوم تعطیلی مدارس در شهرهای قرمز کرونایی