مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:422022-02-12سياسي

همایش انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر جهاد افغانستان در کابل برگزار شد


حزب نهضت اسلامی افغانستان با دعوت از دانشجویان و چند نهاد آموزشی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل این همایش را ویژه خواهران برگزار کرد.

- حزب نهضت اسلامی افغانستان با دعوت از دانشجویان و چند نهاد آموزشی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کابل این همایش را ویژه خواهران برگزار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ،در این همایش استادان دانشگاه، دانشجویان و فرهنگیان از انجمن های فرهنگی ، مدرسه قرآنی رسول اعظم و بنیاد فرهنگی اجتماعی مهر حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این همایش مقالات و تحلیل های مختلفی در باره ویژگی ها و اهداف انقلاب اسلامی و رهبری آن و همچنین اهمیت پیوند عمیق و ناگسستنی دو ملت ایران و افغانستان ارائه کردند.

سخنرانان تأکید کردند: انقلابی که در جمهوری اسلامی ایران رخ داد زلزله ای در جهان معاصر ایجاد نمود و جهانیان را به حیرت واداشت.

آنان تأکید کردند که در تاریخ معاصر، نقش امام خمینی(ره) در آگاهی بخشیدن به مسلمانان و آشکار ساختن چهره دشمنان اسلام و به خصوص در بالا بردن سطح بینش و دانش قشر جوان که در لجن زار فرهنگ مبتذل غرب و شرق غوطه ور شده بودند منحصر به فرد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر جهاد افغانستان در کابل برگزار شد

همایش انقلاب اسلامی و تاثیرات آن بر جهاد افغانستان در کابل برگزار شد