مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 10:572022-02-12اقتصادي

معرفی بیش از یک چهارم متقاضیان وام مسکن روستایی به بانک


معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن کشور از افتتاح صد و چهل هزارمین مسکن روستایی خبر داد و گفت: از 8 هزار متقاضی وام مسکن روستایی، - 2هزار و 500 نفر به بانک ها معرفی شدند و آمادگی معرفی به بانک 5 هزار و 500 متقاضی دیگر را نیز داریم.

فرهاد باقرپور شنبه 23 بهمن در مراسم تودیع و معارفه معاون پشتیبانی بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه مدیران باید قدردان فرصت خدمتگزاری در عرصه جهادی به مردم باشند، اظهار کرد: مسئولیت یک امانت در دست مدیران است و باید از این فرصت خدمتگزاری به ویژه در سازمان ها و نهادهای با مدیریت جهادی در راستای منافع مردم بهره مند شوند.

او افزود: خدمت بی منت به مردم مهم ترین رسالت مدیران در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مدیران باید این فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارند.

معاون پشتیبانی و امور هماهنگی استان های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور پذیرش مسوولیت در نگاه مولای متقیان علی (ع) را سپردن امانت الهی دانست و اضافه کرد: دوره مسوولیت ها سریع سپری می شود.

در چند سال اخیر به دلیل تحریم های شدید اقتصادی دشمنان، شیوع ویروس کرونا و برخی مشکلات دیگر، پیشبرد امور را با تنگنا مواجه کرده بوده که با بسیج امکانات و بهره گیری از ظرفیت های مردمی مسائل شهرستان ها را به خوبی پیش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از یک چهارم متقاضیان وام مسکن روستایی به بانک

معرفی بیش از یک چهارم متقاضیان وام مسکن روستایی به بانک