مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:122022-02-12دانش

دانش بنیان ها در البرز موفق به تولید سنسور اکسیژن ونتیلاتور شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهدی عباسی، رییس پارک علم و فناوری البرز، در جمع اصحاب رسانه، درباره وضعیت نخبگان و شرکت های دانش بنیان استان البرز، گفت: پارک علم و فناوری البرز در کنار 48 پارک علم و فناوری دیگر در کشور به نوبه خود رسالت اصلی پارک های علم و فناوری که ایفای نقش پل میان صنعت و دانشگاه است را انجام داده است.

وی با اشاره به تعداد شرکت های علم و فناوری استان ادامه داد: بر اساس اطلاعات معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 300 شرکت دانش بنیان در استان البرز فعال هستند که بر اساس این آمار البرز پس از استان های تهران، اصفهان و خراسان رضوی در رده چهارم قرار دارد.

مهندس عباسی افزود: 30 شرکت دانش بنیان نوع اول، 56 شرکت دانش بنیان نوع دوم، 51 شرکت تولیدی نوع اول و 160 شرکت تولیدی نوع دوم در استان وجود دارد.

قابل ذکر است شرکت هایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند نوع اول محسوب می شوند و از امکانات و تسهیلات بیشتری مانند معافیت های مالیاتی بهره می برند.

شرکت های نوع دوم نیز شرایط مشابهی دارند و تنها از معافیت مالیاتی محصولات بهره مند نیستند.

رییس پارک علم و فناوری البرز تشریح کرد: 87 شرکت دانش بنیان و فناور در پارک حضور دارند که 50 تا از آن ها در قالب رسیدن به مرحله پارکی و 30 شرکت در مرحله مرکز رشدی قرار دارند که از آن تعداد بالای 50 درصد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها در البرز موفق به تولید سنسور اکسیژن ونتیلاتور شدند

دانش بنیان ها در البرز موفق به تولید سنسور اکسیژن ونتیلاتور شدند