مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:172022-02-12سياسي

شماره 225 ماهنامه فکه منتشر شد/چرا انقلاب کردیم؟


شماره 225 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با عنوان «چرا انقلاب کردیم؟» توسط موسسه فرهنگی هنری جنات فکه منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

- شماره 225 ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با عنوان چرا انقلاب کردیم؟ توسط موسسه فرهنگی هنری جنات فکه منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، 225 شماره ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه با عنوان چرا انقلاب کردیم؟ توسط مؤسسه فرهنگی هنری جنات فکه ویژه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تازگی منتشر شده و روی پیشخان مطبوعات آمده است.

این شماره از مجله مذکور، با عنوان معیاری برای انقلابی گری، جهاد؛ شروعی بر ماجرای یک انقلاب، بهمنی به نام انقلاب، عصای موسی، سفیر یا ابرجاسوس، آن روز ایران به استقبال امام آمد و 42 گانه دولت های انقلاب در 56 صفحه در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

در بخشی از این ماهنامه می خوانیم: اکنون که دیگر جنگی در میان نیست که سربازی و جانبازی معیار دین داری باشد، چگونه می توان دین داران را از غیر آنها تشخیص داد؟ این سوال را سال ها قبل، شهید سید مرتضی آوینی مطرح کرد؛ سوالی که این روزها یافتن پاسخ آن، چالش برانگیز و سخت است.

پاسخ این سوال، در واقع فرق بین انقلابی گری و انقلابی نمایی است که البته گاهی آن چنان در هم خلط می شود که ممکن است هر مخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره 225 ماهنامه فکه منتشر شد/چرا انقلاب کردیم؟

شماره 225 ماهنامه فکه منتشر شد/چرا انقلاب کردیم؟