مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-12اجتماعي

نیمی از چارت سازمانی شهرداری اسدآباد خالی است


شهرداری با کمبود نیروی انسانی روبرو بوده و در حال حاضر نیمی از چارت سازمانی این شهرداری خالی است.

- ایسنا/همدان شهردار اسدآباد گفت: شهرداری با کمبود نیروی انسانی روبرو بوده و در حال حاضر نیمی از چارت سازمانی این شهرداری خالی است.

شاهین کلانتری بنگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به خالی بودن 51 نفر از چارت سازمانی این شهرداری، اظهار کرد: معاونت اجتماعی، ستادمدیریت بحران، حوزه عمران، واحد فرهنگی و اجتماعی از جمله واحدهای نیازمند نیروی انسانی متخصص بوده که به همین منظور برای تامین نیروی 51 پست خالی شهرداری شهر اعلام نیاز و درخواست کرده ایم.

وی افزود: طبق بخشنامه ای فعلا با 10درصد از اعلام نیاز شهرداری در چند روز آینده موافقت خواهد شد که باید برای این تعداد نیروی جدید تامین اعتبار صورت گیرد.

کلانتری بنگر همچنین با اشاره به واحد خدمات شهری شهرداری اسدآباد ،تصریح کرد: در این واحد جمعا 94 نفر شامل 64 نفر پیمانکاری و30 نفر کارگر شهرداری اعم از نگهبان، راننده خودرو و زباله بر فعالیت دارند.

وی وسعت شهر اسدآباد را 916 هکتار برشمرد و یاد آور شد: این میزان وسعت تنها با 37 نیروی خدماتی نظافت می شود که این امر یکی از دغدغه های شهرداری شهر و شورای شهر بوده و به همین منظور شهرداری شهر برای 20 نفر نیروی جدید در این بخش درخواست لازم را به شورای شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از چارت سازمانی شهرداری اسدآباد خالی است

نیمی از چارت سازمانی شهرداری اسدآباد خالی است