مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:372022-02-12بين الملل

کاروان آزادی در راه پاریس؛ ماکرون، فرانسوی ها را به آرامش فراخواند


مقامات فرانسوی به منظور ممانعت از دسترسی کاروان خودرویی معترضان ضد محدودیت های کرونا به شهر پاریس و برپایی اعتراضاتشان، هزاران نیروی پلیس، - "کاروان آزادی" در راه پاریس؛ ماکرون، فرانسوی ها را به آرامش فراخواند مقامات فرانسوی به منظور ممانعت از دسترسی کاروان خودرویی معترضان ضد محدودیت های کرونا به شهر پاریس و برپایی اعتراضاتشان، هزاران نیروی پلیس، نفربر زرهی و کامیون آب پاش در پایتخت فرانسه مستقر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، چندین ایست بازرسی در نقاط عوارضی جاده های ورودی اصلی به پاریس ایجاد شد، در حالی که موانع کنترلی ضد شورش در سراسر مرکز این شهر در آستانه تظاهراتی که معترضان قصد دارند در تعطیلات آخر هفته در آنجا برگزار کنند، نصب شدند.

این کاروان اعتراضی خودرویی الهام گرفته از تظاهرات تحت عنوان کاروان آزادی در کانادا بوده و انتظار می رفت که رانندگان خودروی متعلق به چندین شهر سراسر فرانسه در روز جمعه در خارج از پاریس تجمع کرده و دستور پلیس برای عدم ورود به شهر را به چالش بکشند.

ژان ماری آزاییس، یک فرانسوی بازنشسته که به نسخه فرانسوی کاروان آزادی پیوسته (کاروانی که قصد ورود به پایتخت این کشور از سمت جنوب غرب را دارد)، با اشاره به استراتژی ضد کووید فرانسه گفت: ما سه سال است که در دایره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان آزادی در راه پاریس؛ ماکرون، فرانسوی ها را به آرامش فراخواند

کاروان آزادی در راه پاریس؛ ماکرون، فرانسوی ها را به آرامش فراخواند