مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-12اقتصادي

نوع نگاه به کار یکی از گرفتاری های اصلی جامعه ماست


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: نوع نگاه به کار یکی از گرفتاری های اصلی جامعه ماست.

- علی آشتاب در سی و سومین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید و تجلیل از کارفرمای سلامت محور بهبهان و خانه بهداشت برتر استانی که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره در طول 32 مرحله ای که برگزار شده در راستای ارتقای سطح سلامت واحدهای تولیدی و صیانت از نیروی انسانی بوده است.

وی بیان کرد: با ایجاد خانه های بهداشت و حضور بهبهان ها همواره با موضوع آموزش، پیشگیری و ارتقای سلامت در راستای صیانت از نیروی کار از سیاست های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و در این راستا شاهد کاهش حوادث در بنگاه های تولیدی هستیم.

در استان شاهد کاهش 25 درصدی آسیب های اجتماعی ناشی از کار هستیم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: خوشبختانه در استان شاهد کاهش 25 درصدی آسیب های اجتماعی ناشی از کار هستیم.

آشتاب یکی از نیازهای اصلی جامعه را گرایش جوانان به کارآفرینی دانست و با بیان اینکه بهترین راه رسیدن به این امر الگوپذیری از کارآفرینان و افراد موفق در بخش های کارگری و کارفرمایی است، افزود: نوع نگاه به کار یکی از گرفتاری های اصلی جامعه ماست و باید این نگاه پشت میزی و حضور در دستگاه های دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع نگاه به کار یکی از گرفتاری های اصلی جامعه ماست

نوع نگاه به کار یکی از گرفتاری های اصلی جامعه ماست