مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 11:422022-02-12اقتصادي

دولت برای حل مشکلات خوزستان عزم جدی دارد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه دولت برای حل مشکلات این استان عزم جدی دارد گفت: برای بهبود شرایط خوزستان مصوبه های بسیار خوبی از سوی دولت تصویب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،آقا رضا فتوحی امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور با شکوه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن افزود: برای رونق بخشیدن به بخش تولید و افزایش اشتغال به دنبال بازگشت به کار و تولید واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان هستیم.

وی گفت: مردم خوزستان با وجود تمام سختی ها پای انقلاب و نظام هستند به همین دلیل باید در رفع مشکلات استان نهایت تلاش را کرد .

فتوحی با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد پیشرفت های بزرگی در استان بوده ایم افزود: در خوزستان اقدامات خوبی انجام شده و بسیاری از روستاهای این استان که در گذشته از زیر ساخت و امکانات محروم بودند بعداز انقلاب از خدمات زیادی بهره مند شدند.

وی اظهار داشت: با وجود اقدامات انجام شده مشکلاتی در استان خوزستان وجود دارد که به دلیل غفلت های هشت سال گذشته شدت گرفتند اما اکنون مسئولان در سطح ملی و استانی در مسیر حل این مشکلات گام بر می دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان همچنین در خصوص تاثیر تحریم بر اقتصاد کشور افزود: تحریم ها بی اثر شده است و با وجود تلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت برای حل مشکلات خوزستان عزم جدی دارد

دولت برای حل مشکلات خوزستان عزم جدی دارد