مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-12سياسي

تازه ترین مصوبات شورای نگهبان؛ از رتبه بندی معلمان تا قانون انتخابات شوراها


سخنگوی شورای نگهبان تازه ترین مصوبات این شورای در ارتباط با لایحه هاُ طرح ها و مسائل مختلف را بیان کرد.

- تازه ترین مصوبات شورای نگهبان؛ از رتبه بندی معلمان تا قانون انتخابات شوراها سخنگوی شورای نگهبان تازه ترین مصوبات این شورای در ارتباط با لایحه هاُ طرح ها و مسائل مختلف را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصوبات جدید شورای نگهبان به این شرح است: لایحه نظام رتبه بندی معلمان مصوب جلسه مورخ بیست و چهارم آذر ماه یکهزار و چهارصد مجلس شورای اسلامی در جلسات متعدد شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که به شرح زیر اعلام نظر می گردد: 1_ در تبصره ماده 2، منظور از معیارهای ماده (42) قانون مدیریت خدمات کشوری ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.

2_ ماده 4 ، 1_2_ از جهت اولویت بندی میان شاخص های مذکور در اعمال نظام رتبه بندی، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.

2_2_ از این جهت که سنوات تحصیل در مراکز تربیت معلم نیز مبنای امتیاز در فرآیند رتبه بندی خواهد بود یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد.

3_2_ از این جهت که در تبصره، منظور از عبارت کماکان معلم هستند ، تصدی و اشتغال به معلمی است یا این که افرادی که علی رغم عدم اشتغال مستقیم به معلمی، عنوان شغلی آن ها معلم ذکر شده است را نیز شامل می شود، ابهام دارد؛ پس از رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین مصوبات شورای نگهبان؛ از رتبه بندی معلمان تا قانون انتخابات شوراها

تازه ترین مصوبات شورای نگهبان؛ از رتبه بندی معلمان تا قانون انتخابات شوراها