مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:022022-02-12سياسي

فعالیت 10 باب کتابخانه مشارکتی در سقز


رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز اضافه کرد: شهرستان سقز دارای 5 باب کتابخانه عمومی نهادی در شهرهای سقز و صاحب و همچنین روستاهای سرا و میرده است و 10 باب کتابخانه مشارکتی نیز در این شهرستان فعالیت می کنند.

- به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه عمومی شهید صالحیان روستای میرده شهرستان سقز با حضور علی محمدیان، معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری سقز و جمعی از مسئولان ادارات افتتاح شد.

سمیه ایزدیار، رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سقز در آیین افتتاح و بازگشایی کتابخانه عمومی شهید صالحیان روستای میرده با اشاره به تلاش های شبانه روزی برای راه اندازی این کتابخانه، عنوان کرد: ساختمان قبلی کتابخانه این روستا به دلیل ساخت سد و تخریب آن قابل استفاده نبود و به همین دلیل کتابخانه به مکان فعلی انتقال پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه ساختمان کتابخانه با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیرداری شهرستان فراهم شده است، افزود: کتابخانه مذکور شامل بخش های مخزن، سالن مطالعه و بخش کودک است که در زمینی به مساحت 150 متر مربع ایجاد شده است.

ایزدیار گفت: هم اکنون بالغ بر 11 هزار جلد کتاب با موضوعات متنوع و گوناگون در کتابخانه عمومی شهید صالحیان روستای میرده سقز در دسترس عمومی قرار دارد و همچنین علاقم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 10 باب کتابخانه مشارکتی در سقز

فعالیت 10 باب کتابخانه مشارکتی در سقز