مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:072022-02-12سياسي

زیست بوم اشتغال در کشور طراحی و به زودی اجرایی خواهد شد


معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: زیست بوم اشتغال در این وزارتخانه طراحی شده که براساس آمایش سرزمینی اشتغالزایی گسترده ای در سطح کشور ایجاد خواهد شد.

- ، علی حسین رعیتی فرد در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در شیراز ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را زحمت و نعمت دانست و افزود: کسی که دغدغه مردم را داشته باشد قطعاً اگر در منصبی قرار گیرد شبانه روز مشغول تلاش و مدیریت است.

او با بیان اینکه نعمت خدمت به قشر محروم جامعه باعث رضای مردم و خداوند خواهد بود، اظهار کرد: در استان فارس بیش از 780 هزار بیمه شده تامین اجتماعی وجود دارد که با احتساب خانواده این بیمه شدگان جامعه هدف این اداره کل بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر از اهالی استان فارس را تشکیل می دهد که ارایه خدمات مطلوب به این جامعه موجب ارتقاء جایگاه سرمایه اجتماعی انقلاب اسلامی و نظام خواهد بود.

رعیتی فرد، یکی از آرمان های اصلی انقلاب و معمار کبیر انقلاب اسلامی را خدمت به محرومین عنوان کرد و گفت: باوجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در سطح جامعه تلاش در راستای هم افزایی و خدمت به جامعه هدف و محرومین، رضایتمندی را در سطح کشور بالا خواهد برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیست بوم اشتغال در کشور طراحی و به زودی اجرایی خواهد شد

زیست بوم اشتغال در کشور طراحی و به زودی اجرایی خواهد شد