مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-12پزشكي

اهمیت استفاده از وسایل حفاظت فردی برای حفظ سلامت افراد در حوادث ترافیکی


کارشناس گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت استفاده از وسایل حفاظت فردی در حفظ سلامت افراد در حوادث ترافیکی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس کارشناس گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اهمیت استفاده از وسایل حفاظت فردی در حفظ سلامت افراد در حوادث ترافیکی تاکید کرد.

محسن ایزدی شنبه 23 بهمن در جمع خبرنگاران گفت: با افزایش روزافزون خودروها و تردد در شهرها و جاده ­ها بر تعداد و شدت تصادفات ترافیکی به میزان قابل توجهی افزوده شده و ضایعات جانی و مالی ناشی از این تصادفات، بار سنگینی بر جامعه بشری تحمیل می­ کند.

او با بیان اینکه حوادث ترافیکی نخستین علت مرگ های ناشی از حوادث است، افزود: حوادث ترافیکی، خسارت های مالی قابل توجهی را برای قربانیان، خانواده آنها و جامعه به همراه دارد.

این هزینه ها شامل هزینه های درمان و بازتوانی، به هدر رفتن توانمندی های خلاق و سازنده جامعه (غیبت فرد آسیب دیده در شغلش) و صرف کردن زمان و انرژی برای مراقبت از فرد مصدوم است.

مهمترین عوامل خطر حوادث ترافیکی به گفته کارشناس گروه پیشگیری و کنترل بیماری های غیرواگیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سرعت بالا، نپوشیدن کلاه ایمنی در راکبان موتور سیکلت و دوچرخه، نبستن کمربند ایمنی، استفاده نکردن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت استفاده از وسایل حفاظت فردی برای حفظ سلامت افراد در حوادث ترافیکی

اهمیت استفاده از وسایل حفاظت فردی برای حفظ سلامت افراد در حوادث ترافیکی