مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:222022-02-12سياسي

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی ها/احمدزاده: تعطیلی مطلق نداریم


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نمی خواهیم کسب و کار مردم تعطیل شود لذا هر جایی که پروتکل ها رعایت نمی شود و جان مردم در خطر است صمت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در نشست ستاد استانی کرونا گفت: طبق تصمیم گیری ستاد ملی کرونا تعطیلی مطلق نداریم که یک صنف تعطیل شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: نمی خواهیم کسب و کار مردم تعطیل شود لذا هر جایی که پروتکل ها رعایت نمی شود و جان مردم در خطر است صمت، تعزیرات و بهداشت ورود کرده و پلمب کند.

وی با بیان اینکه مدارس استان باز باشند، افزود: هر دانشگاه، کلاس، دبیرستان، مدرسه و شهرستانی آلوده شد و احساس خطر کردند فورا تعطیل شود، فرمانداران اجازه دارند اگر در شهرستانی احساس خطر کردند به مدت یک هفته تعطیل کنند.

مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدارس و دانشگاه ها تابع نظارت آموزش حضوری است در دانشگاه ها هم همین گونه عمل شود کلاس ها غیر حضوری و مجازی برگزار شود .

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی مطلق صندف، مدارس و دانشگاه ها نداریم، گفت: اداره ای داریم که 50 درصد کارمندان مبتلا شدند 5 روز امیکردن استراحت و بعد از آن با رعایت پروتکل های بهداشتی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی ها/احمدزاده: تعطیلی مطلق نداریم

دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی ها/احمدزاده: تعطیلی مطلق نداریم