مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-12ورزشي

اختتامیه فاز سوم طرح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد


اختتامیه فاز سوم طرح مرکز نواوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان غربی اختتامیه فاز سوم طرح مرکز نواوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، دکتر رضاحسین زاده، سرپرست جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در این مراسم که با حضور مسئولان استانی به صورت وبیناری برگزار شد ضمن قدردانی از تلاشهای مرکز منش و ادارات مرتبط با اجرای فاز سوم طرح اظهار کرد: خوشبختانه نتایج حاصل از اجرای طرح نشان از موفقیت و اثرگذاری تیم های استارت آپی در رسیدن به نقطه موثر در جهت رفع نیاز حوزه های مختلف کارآفرینی و اشتغال زایی دارد.

وی افزود: انعقاد تفاهم نامه های همکاری در جهت انجام کارهای بنیادی با مجموعه های اجرایی مایه مباهات است و سبب برگزاری رویدادهای مختلف تاثیر گذار می شود که انعقاد تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی با ورزش و جوانان در قالب مرکز منش نمونه ای از این موارد افتخارآمیز است.

حسین زاده اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری انجام شده با اداره کل ورزش و جوانان، اهدافی که جهاددانشگاهی در اجرای طرح دنبال می کرد به خوبی محقق شد که امیدوارم این همکاری ها ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه فاز سوم طرح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد

اختتامیه فاز سوم طرح مرکز نوآوری و شکوفایی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی برگزار شد