مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:322022-02-12فرهنگي

تکرار حکایت های یک جشنواره چهل ساله


جشنواره چهلم فیلم فجر به وضوح نمایانگر ضرورت آموزش های اولیه و تکمیلی برای جوانان جویای نام در سینماست، ضمن آنکه نمایش فیلم های جشنواره در استان ها و از جمله قم نیز نیازمند برنامه ریزی دقیق تر است.

- خبرگزاری فارس – حسن شیخ حایری: چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی اختتامیه خود را آغاز کرد که نمایش فیلم ها در سینماهای قم همچنان ادامه داشت و البته از سیر تا پیاز نام برندگان نیز منتشر شد! در این دوره جشنواره، از 22 فیلم بخش مسابقه سینمای ایران، 16 فیلم به دیار کریمه اهل بیت (س) آمد و مردم قم از دیدن یکی از فیلم های خوب جشنواره امسال یعنی نگهبان شب ، ساخته سیدرضا میرکریمی محروم شدند.

باید اذعان کرد فیلم های خوب جشنواره چهلم به تعداد انگشتان یک دست هم نرسید و البته این جشنواره هم مانند بسیاری از دوره های جشنواره فیلم فجر، پُر بود از فیلم های حداکثر در سطح متوسط در کنار تعدادی اثر که اصلا معلوم نبود چرا و چگونه به بخش مسابقه سودای سیمرغ راه یافته اند! در این باره می توان به سخنان یکی از اعضای هیئت انتخاب جشنواره توجه داد که گفته بود برخی آثار بخش سودای سیمرغ را بدون تماشا و با رجوع به رأی سایر اعضا انتخاب کردیم!، نکته ای که ستاد خبری جشنواره هم تلاش کرد تا تکذیبه ای در این زمینه منتشر کند که موفق نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار حکایت های یک جشنواره چهل ساله

تکرار حکایت های یک جشنواره چهل ساله