مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 12:572022-02-12سياسي

تمدید مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر


جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر تا ششم اسفندماه تمدید شد.

- ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر تا ششم اسفندماه تمدید شد.

سردار ابوالفضل طهماسبی صبح امروز (23 بهمن ماه) در نشست خبری، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال، اظهار کرد: روز 22 بهمن سالروز تشکیل حکومت اسلامی است، چون در این تاریخ بنای حکومتی که آرزوی انبیا هم بود، محقق شد.

وی با اشاره به اینکه تحول در ماهیت حکومت براساس اعتقاد و باور مردم از برکات انقلاب اسلامی بود، افزود: خوشبختانه نتیجه این تلاش را 43 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دیدیم و در 22 بهمن مشاهده کردیم که مردم پای کار آمدند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان از حمایت مردم از انقلاب است.

این مسئول از برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود فجر خبر داد و گفت: سرود به عنوان یک هوای تازه می تواند باشد و رهبر انقلاب نیز بارها به این موارد اشاره داشته اند؛ به طوری که ایشان فرمودند امروز این خلأ را داریم؛ ما امروز هم به سرود احتیاج داریم؛ سرود یک نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر

تمدید مهلت ارسال اثر به اولین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر