مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-12سياسي

دومین بوستان ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم در منطقه 2 احداث می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 مهدی صالحی، با اعلام این خبر گفت: مدیریت منطقه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، - شهردار منطقه 2 تهران اعلام کرد: دومین فضای بازی ویژه کودکان اوتیسم در بوستان جاوید این منطقه با مشارکت انجمن اوتیسم احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2 مهدی صالحی، با اعلام این خبر گفت: مدیریت منطقه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، همزمان با مناسب سازی معابر و بوستان ها برای افراد دارای کم توان جسمی و حرکتی، در احداث فضا های شهری مناسب با نیاز افراد مبتلا به اوتیسم نیز اهتمام ویژه ای وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه منطقه 2 به عنوان منطقه پیشگام در اجرای طرح دوستدار کودک، اجرای اقدامات ویژه کودکان اوتیسم را نیز در برنامه های خود پیش بینی کرده است، بیان کرد: به منظور تقویت نشاط و شادابی و ارتقا شرایط روحی و سطح تعاملات اجتماعی این کودکان، احداث مجموعه بازی ویژه کودکان مبتلا به بیماری اوتیسم در دستور کار قرار گرفت.

صالحی با اشاره به اینکه همه کودکان باید به فرصت های برابر برای بازی و تفریح دسترسی داشته باشند افزود: اولین فضای بازی ویژه کودکان اوتیسم در فضایی به مساحت 118 مترمربع در فاز دو بوستان نهج البلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین بوستان ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم در منطقه 2 احداث می شود

دومین بوستان ویژه کودکان مبتلا به اوتیسم در منطقه 2 احداث می شود