مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:022022-02-12سياسي

اقتدار غذایی، مهمترین برنامه دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی


برنامه تحولی دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی اقتدار غذایی است که تحقق آن امنیت پایدار غذایی، ارز آوری و ایجاد شغل پایدار را به دنبال دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، هوشنگ محمدی در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر نهادینه کردن اقتدار غذایی تاکید کرد و افزود: ما پس از 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به اقتدار نظامی رسیده ایم و حرف برای گفتن داریم، امروز باید در حوزه اقتدار غذایی نیز باید حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی بیان کرد: برنامه تحولی دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی اقتدار غذایی است که تحقق آن امنیت پایدار غذایی، ارز آوری و ایجاد شغل پایدار را به دنبال دارد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد: لرستان باید نقش خود را در جایگاه تحول در حوزه کشاورزی تعریف کند، لرستان در بخشی از محصولات مانند حبوبات، متعلق به کل کشور است، بنابراین نگاه دست اندرکاران به کشاورزی لرستان ملی است.

محمدی بیان کرد: همه با هم باید برای احیا جهاد سازندگی گام برداریم، یعنی همه با هم می توانیم در حوزه های مختلف بخش کشاورزی به خودکفایی برسیم.

وی با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی در کشور  120 میلیون تن است، عنوان کرد: اما این رقم کافی نیست و باید به امنیت غذایی پایدار فکر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار غذایی، مهمترین برنامه دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی

اقتدار غذایی، مهمترین برنامه دولت سیزدهم در حوزه کشاورزی