مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:072022-02-12فرهنگي

تصمیم عجیب آکادمی برای برگزاری مراسم اسکار 2022


امسال برای حضور در این مراسم نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا ندارند و تنها ارائه تست منفی PCR و یا آزمایش سریع آنتی ژن در روز برگزاری مراسم کفایت خواهد کرد.

-   در حالی که بسیاری از رویدادهای سینمایی تمهیدات سختگیرانه بهداشتی را در پیش گرفته اند، اما در مراسم اعطای جوایز اسکار میهمانان نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون کووید ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، بنابر اعلام رسانه های خبری میهمانان مراسم نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار امسال برای حضور در این مراسم نیازی به ارائه گواهی واکسیناسیون کرونا ندارند و تنها ارائه تست منفی PCR و یا آزمایش سریع آنتی ژن در روز برگزاری مراسم کفایت خواهد کرد.

پس از برگزاری مراسم سال گذشته در سالن یونیون استیشن، مراسم اسکار 2022 بار دیگر در سالن بزرگ دالبی تئاتر لس آنجلس برگزار می شود و همچنین این نخستین باری خواهد بود که این جوایز از سال 2018 تاکنون با حضور یک مجری برگزار خواهد شد، گرچه هنوز نام مجری اسکار 2022 اعلام نشده است.

تصمیم آکادمی گرچه از نظر فنی مطابق با دستورالعمل های بخش بهداشت لس آنجلس است، اما عدم الزام واکسیناسیون در تضاد با دیگر مراسم ها و جوایز مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم عجیب آکادمی برای برگزاری مراسم اسکار 2022

تصمیم عجیب آکادمی برای برگزاری مراسم اسکار 2022