مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:122022-02-12سياسي

تلاش های دیپلماتیک فشرده در وین ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی که در روز های گذشته در خصوص پیشرفت مذاکرات وین برای لغو تحریم های ایران ابراز خوشبینی کرده است، - نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین تصریح کرد که تلاش های دیپلماتیک بسیار فشرده در جریان مذاکرات وین ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی که در روز های گذشته در خصوص پیشرفت مذاکرات وین برای لغو تحریم های ایران ابراز خوشبینی کرده است، تأکید کرد که تلاش های دیپلماتیک بسیار فشرده امروز (شنبه) در جریان مذاکرات وین برای احیای برجام ادامه خواهد داشت.

وی در پیام تویتری خود در این خصوص نوشت: تلاش های دیپلماتیک بسیار فشرده امروز در جریان مذاکرات وین درباره برجام ادامه خواهد داشت .

اولیانوف طی روز های گذشته با پیام هایی که در صفحه توییتری خود منتشر شده کرده است، سیگنال هایی از پیشرفت در مذاکرات فعلی وین ارسال کرده است.

روز گذشته (جمعه) در ساعت 13:13 به وقت محلی وین وی تصویری از یک میز مذاکره با حضور راب مالی نماینده آمریکا در امور ایران منتشر کرد و نوشت: یک نشست بسیار مفید دیگر با نماینده ایالات متحده در ایران برگزار شد و تصریح کرد: ما قطعاً ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های دیپلماتیک فشرده در وین ادامه دارد

تلاش های دیپلماتیک فشرده در وین ادامه دارد