مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:272022-02-12سياسي

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان/فعالیت 800 کارگاه ضایعاتی فاقد مجوز


فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در 11 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل تا کنون 18 درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در کرمان داشتیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی امینایی ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به بیانات  مقام معظم رهبری در خصوص قدرت و تاثیر رسانه ها اظهار کرد: رسانه ها می توانند نقاط قوت یک جامعه را تحکیم ببخشند و سهم عمده ای در نقاط قوت ایفا کنند و هم می توانند خیلی از مسائل را تضعیف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه امنیت خوبی امروزه در جامعه وجود دارد، بیان داشت: اگر به کشورهای اطراف خودمان نگاه کنیم می بینم امنیت خوب و پایداری در کشور داریم که این مرهون همدلی مردم و مسؤولان است.

وی افزود: وظیفه نیروی انتظامی حفظ امنیت است و همه سازمان هایی که در زمینه امنیت نقش دارند باید پای کار بیایند و وظیفه خود را انجام دهند.

امینایی تصریح کرد: شهرستان کرمان از نظر وسعت از بزرگترین شهرستان های کشور با و وسعت 44 هزار متر مربع است، عنوان کرد: در 11 ماه سال جاری بر اساس نرم کشوری و استانی سرقت ما پایین تر است  و 4 درصد افزایش سرقت نسبت به سال قبل داریم و این در حالی ست که مشکلات اقتصادی جامعه بیشتر از سال قبل شده و توانسته ایم آن را کنترل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان/فعالیت 800 کارگاه ضایعاتی فاقد مجوز

افزایش 18 درصدی کشفیات مواد مخدر در کرمان/فعالیت 800 کارگاه ضایعاتی فاقد مجوز