مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 13:372022-02-12اجتماعي

ساخت 400 مدرسه در اردبیل توسط خیرین


استان اردبیل 131 خیر مدرسه ساز بزرگ و صدها خیر مدرسه ساز دیگر دارد که با مشارکت در اقدام ساخت فضاهای آموزشی اثر ماندگاری از خود به یادگار گذاشته اند.

- رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل گفت: خیرین تاکنون 400 مدرسه در قالب هزار و 700 کلاس درس در مناطق مختلف این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده اند.

جواد قرآن نویس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 110 مدرسه دیگر نیز در قالب 340 کلاس درس در استان ساخته می شود که در آینده نزدیک تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد مدارس کشور توسط خیرین ساخته شده است، اظهارکرد: در مدت چهار سال همکاری آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی و مجمع خیرین مدرسه ساز، کارهای ماندگاری در استان اردبیل انجام شده است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر به علت گران شدن مصالح و افزایش هزینه ساخت و ساز نگران مشارکت خیرین مدرسه ساز در ساخت مدارس بودیم ولی با مشارکت خیرین و تعامل مطلوب بین آموزش و پرورش و نوسازی مدارس، پروژه های نیمه تمام مدرسه سازی در استان تکمیل شد.

استان اردبیل 131 خیر مدرسه ساز بزرگ و صدها خیر مدرسه ساز دیگر دارد که با مشارکت در اقدام خالصانه ساخت فضاهای آموزشی اثر ماندگاری از خود به یادگار گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 400 مدرسه در اردبیل توسط خیرین

ساخت 400 مدرسه در اردبیل توسط خیرین