مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 بهمن 1400 ساعت 14:232022-02-12سياسي

بلاتکلیفی 40 ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست


نماینده ولی فقیه در استان همدان با گلایه مندی گفت: بلاتکلیفی 40 ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست.

- به گزارش، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی شنبه در دیدار با اعضای شورای شهر همدان با بیان اینکه دغدغه اصلی امام راحل دفاع از اسلام، تحقق و ارتقای فرهنگ دینی ناب اسلامی در جامعه بود که انقلاب به ثمر نشست، افزود: تحقق فرهنگ دینی مقدمه می خواهد که آن آرامش اقتصادی مردم است و فرامین دینی به این موضوع تاکید ویژه ای دارد.

وی بیان کرد: انقلابی گری یعنی اگر جایی دیدیم کسی از قدرت خود در حال سو استفاده است در مقابل تخلف او ایستادگی کنیم و اعضای شورای اسلامی شهر باید شجاعت ایستادن در مقابل فسادها را داشته باشند و در این مسیر تمام قد از اقدامات شما حمایت می کنم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گاهی از اوقات بودجه فرهنگی به چاپ بنر و فضا سازی خلاصه می شود، گفت: در تدوین بودجه مدیریت شهری، بودجه فرهنگی دیده شده است اما به درستی مدیریت نمی شود و متأسفانه در برخی موارد هدر رفت داریم که باید قرارگاه فرهنگی در این خصوص متمرکز شود.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود: اگر بودجه فرهنگی در یک اقدام دسته دهم هزینه شود خروجی زیادی ندارد که در این موضوع باید اولویت های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و اگر تصمیم بر این است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی 40 ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست

بلاتکلیفی 40 ساله مصلای همدان زیبنده شهر دارالمومنین نیست